27.3.2017

ENSIMMÄINEN POSTAUS

Follow my blog with Bloglovin

Vihaan ensimmäisiä postauksia. En tiedä johtuuko se siitä, että oon niissä tosi huono, vai kenties siitä, että niitä on vähän tylsä lukea niiden mitäänsanomattomuuden vuoksi. Ne on tavallaan vähän turhia. Etenkin silloin, kun niissä jaaritellaan kappaletolkulla vain siitä, kuinka perheessä on viisi kissaa, kuusi koiraa, kaksi veljeä, äiti ja isä sekä siitä, että harrastaa lentopalloa ja lempi väri on keltainen. Ei. Mä en ole sellainen bloggaaja. (ironista, sillä itsehän juuri selitin rivitolkulla sitä, että en osaa tehdä ensimmäisiä postauksia, hehheh.. :D) Mutta koska mä en halua rikkoa tätä sääntöä siitä, että ensimmäisissä postauksissa kerrotaan itsestä jotain, aion mäkin antaa teille vähän tärppejä musta.


Oon siis Reetta, kesällä 17 vuotta täyttävä pirteä tytöntyllerö. Mä asun Kainuussa, tarkemmin Kuhmossa, ja tää on tavallaan aika tylsä ja ankea paikka asua. Mutta toisella sävelellä ajatellen, täällä on helppo antaa luovuuden kukkia, sillä yksinkertaisesti - ainakaan täällä mun asuinpaikkakunnalla - ei oo mitään muuta tekemistä! Mulla on monia intohimoja, mutta suurin niistä kaikista muodin ja kauneuden lisäksi lienee maalaaminen. Rakastan sitä, ja uskon että tuutte tulevaisuudessa saamaan siitä vielä runsaasti postauksia!

Mä oon monissa asioissa tosi tuuliviiri-ihminen, eli muutan mun mielipiteitä hyvin nopeasti. Tässä saattaa olla yksi hyvä syy siihen, miksi en miellä blogiani mihinkään yksittäiseen kategoriaan, vaan pidän tätä enemmänkin julkisena päiväkirjana, minne kirjoittelen kaikkea mitä mieleen tulee. (Noh, en tietenkään ihan kaikkea..) Lisäksi mä oon melko ulospäin suuntautunut ihminen, ja moni mun kaverikin tietää, että mikäli mä alan puhua liikaa ja ohi suuni, pitää mulle sanoa suoraan mikäli alan käydä hermojen päälle. Ulospäinsuuntautuneisuuteen liittynee myös avoimuus melko itsestään selvästi, mutta mainittakoot nyt vielä kertaalleen mun olevan myös sitä. Mun avoimuuden ja monien muiden keinojen avulla mä pyrin pitämään mun blogin keinona, jolla te pääsette rennosti sisälle mun aitoon elämään ja ajatuksiin sekä tutustumaan muhun ihmisenä. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti