2.5.2017

PIENI URAKANPOIKANEN


Tiedättekö sen tunteen, kun saatte vihdoin aikaiseksi jotain, mikä teillä on pitänyt tehdä jo tosi pitkään? Mä tiedän, ja mulla oli juuri tää tunne tänään. Mun on siis pitänyt siivota mun huone perinpohjaisesti jo jonkin aikaa, ja tänään mä vihdoin tein sen. Siivosin aivan kaiken ja aivan joka puolelta. Nyt on muuten todella aikaansaanut olo!

Oon aina ollu tosi epätyytyväinen mun huoneeseen sen seinien värin ja huonon kunnon takia. Lisäks mun huone on melko pieni. Ja tässä kun mä vanhempien nurkissa asustelen, niin ei aivan kaikesta oletettavasti saa päättää ihan itse :D Mutta onneksi kuitenkin mun omasta huoneesta, koska mulle sisustaminen on ollu pienestä asti semmonen asia, mistä mä oon tykänny. Tavallaan se on samalla ollu tapa ilmasita mua itteäni, sillä mun huone on mun iän myötä kokenut jos jonkinlaisia muutoskia ja - aivan kuten mäkin - se on joskus näyttäny melko mielenkiintoselta..


Tänään mä kuitenkin lopullisesti kyllästyin mun huoneeseen ja ajattelin, että nyt tähän tulee muutos. Mä siistin mun kaapit, vaihdoin vähän järjestystä, siivosin mun pöydät, vaihdoin lakanat ja järjestelin mun vaaterekin. Ja voin sanoa, etten hetkeen oo ollu näin ylpee siitä, että oon saanu jotain aikaan! Täällä huoneessa on jotenkin aiempaan verrattuna paljon mukavempi olla, ja tää näyttää nyt enemmän multa. Tän voi tunnistaa mun huoneeksi ja tässä näkyy mun kädenjälki.

Mulla on itsessään melko huono mielikuvitus, mutta sisustus on joku sellainen asia, johon mä haluan panostaa ja jossa mä tykkään käyttää omaa mielikuvitustani. Mulla tekis aina hirveesti mieli ostella ja jopa tehdä mun huoneeseen kaikkia ihania kalusteita ja yksityiskohtia, mutta harmittaa vaan että tää mun huoneen pieni koko tulee aina vastaan.. Oon jo onneksi Eeviä varoitelllut, että kun me yhdessä asutaan niin mä kontrollifriikkiyteni vuoksi oon todella tarkka meidän sisutuksesta. :D


Mä rakastan valkoisen, harmaan ja metallin eri sävyä ja se näkyy myös mun huoneessa. Mä oon aina ollu tosi vaalea ihminen sisustuksen suhteen (jos näin siis voi sanoa :D) ja mun huoneessa on aina ollu tosi paljon valkosta. Jotenkin mun mielestä valkoiset huonekalut on helppo ja ennen kaikkea varma valinta, kun niiden ympärille on sitten helppo lähteä sisustamaan ja tekemään erilaisia kokonaisuuksia yksityiskohtien ja joidenkin veikeiden värien avulla.


Toki tää mun mielipide varmasti tulee iän kautta muuttumaan luultavasti melko radikaalistikin, mutta juuri nyt tuntuu tältä, ja tää on tällä hetkellä mulle se paras mahdollinen sisustustapa. Oon ilonen siitä, että viihdyn mun huoneessa nyt niin paljon paremmin kun ennen tätä siivousta, ja se on mulle tärkeetä, koska mä tykkään olla kotona ja omissa oloissani, ja siihen mun oma huone on se paras mahdollinen vaihtoehto.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti